loading...
دانلود نرم افزار الكترونيك
مدیریت

سلام دوست من به سایت دانلود نرم افزار الکترونیک خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید.

از کاربران خواهش میکنم در نظر سنجی سایت هم شرکت کنند تا در پیشرفته سایت به ما کمک کنید

آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 8138 شنبه 07 آبان 1390 نظرات (1)

سلام
از انجایی که همه پروژه های ما با این ورژن از نرم افزار پروتئوس انجام میشه ، این نرم افزار عالی رو براتون آپ کردم تا بتونین استفاده کنین و حالشو ببرین.

دانلود از سرور سایت:
رمز فایل :  netnic.ir
دانلود پروتئوس 7.6
کرک برنامه پروتئوس 7.6
خود برنامه پروتئوس 7.6 رو تو وبم گذاشتم
این هم کرک برنامه که ورژنش 2 است و خودم تستش کردم 
و خیلی عالیه
رمز فایل : heil.orq.ir

 

برچسب ها محمد حبیب پور ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد حیدرنیا در تاریخ 1392/08/13 و 15:43 دقیقه ارسال شده است

سلام

این چحوری دانلود میشه لطفا راهنمای کنید شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه بخش سایت راضی هستید؟
    تر جمه سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 940
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 793
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,075
  • بازدید ماه : 801
  • بازدید سال : 29,728
  • بازدید کلی : 1,936,474
  • کدهای اختصاصی
    تاریخ